درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11560صفحه نخست » جمعه، 30 خرداد 1393 - 17:17
کاربرد تصمیم گیری و نوآوری استراتژیک در فرآیند کسب و کار
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در شرایطی که محیط و شرایط آن ناپایدار است و تصمیمات رضایت بخش سریع نیز ضروری است؛ تصمیم گیری و نوآوری استراتژیک می تواند روشی قابل قبول در ادامه ی روند کار باشد.
  

کاربرد تصمیم گیری و نوآوری استراتژیک در فرآیند کسب و کار

 

نویسندگان:

دکتر شهباز براهویی

محسن کرمانی نژاد
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش داخلی

دانشگاه آزاداسلامی واحدقشم

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در شرایطی که محیط و شرایط آن ناپایدار است و تصمیمات رضایت بخش سریع نیز ضروری است؛ تصمیم گیری و نوآوری استراتژیک می تواند روشی قابل قبول در ادامه ی روند کار باشد. به علاوه، استفاده از ادراک و خلاقیت می تواند شکاف ایجاد شده میان تحلیل منطقی در شرایط اطمینان کامل و تصمیم گیری در شرایط عدم اطمینان را کامل کند. در این پژوهش با در نظر گرفتن شرایط ناپایدار محیطی به نقش نوآوری استراتژیک و تصمیم سازی در شرایط بحرانی اشاره شده است .روش این پژوهش،کتابخانه ای و ماهیت آن توصیفی می باشد. پس از انجام مطالعات در این زمینه این نتیجه حاصل شد که نوآوری استراتژیک در راس همه فعالیت هایی که توسط اقدام کارآفرینانه پشتیبانی می شود قرار دارد و هدفش ایجاد ارزش از طریق کاربرد دانش می باشد. بنابراین ارزش ممتاز برای مشتری از طریق نوآوری استراتژیک در سازمان ها منتقل می شود.

  

مقدمه:
ما انتظار داریم ویژگی های محیطی اثر تعدیل کننده ای بر ارتباط میان تصمیم گیری بر پایه ی ادراک و پریشانی داشته باشد. پیشینه ی تحقیقات و بررسی ها نشان می دهد که اثر ادراک بر عملکرد سازمانی در شرایط محیطی مختلف متفاوت است و نشان می دهد که چنین شرایطی به عنوان متغیرهای تعدیل کننده باید مورد بررسی قرار گیرند (دان و پرات،2007).
برای مثال کارتی و اینگ در سال 2000، دریافتند که عدم قطعیت محیطی ارتباط میان درک و شهود و عملکرد سازمانی را تعدیل می کند. به طور مشابه، دایان و البانا در سال 2011 گزارش کردند که آشفتگی ها و اغتشاش های محیطی اثر شهود را بر موفقیت محصول تعدیل می کند. ویژگی های محیطی اولیه ی پیچیدگی، پویایی و ستیزگی که توسط میلر و همکارانش در سال 2006بررسی شده است، به عنوان ویژگی هایی برای تفسیر استراتژی های تصمیم گیرندگان به برداشت های حاصل از پیچیدگی و ستیزگی های محیطی درنظر گرفته می شوند. ادراک و برداشت های محیطی، پیچیدگی و ستیزه جویی، مکررا در تحقیقات تجربی به عنوان عوامل موثر بر تصمیم گیری استراتژیک در نظر گرفته شده اند؛ یا همانطور که بوام و والی (2006) ذکر می-کنند، به عنوان موضوعاتی برای تحقیقات آینده پیشنهاد شده اند. عدم قطعیت و تردید، هم می تواند از طریق پیچیدگی و هم به دنبال پویایی (تغییرپذیری) در محیط یک شرکت یا سازمان بروز می کند (سیا و همکاران، 2004). همانطور که تحقیقات پیشین بر روی تصمیم گیری استراتژیک تداوم داشته است، تمرکز بر مخالفت های محیطی و تردیدها و عدم قطعیت های محیطی به عنوان عواقب دریافت شده نسبت به پیچیدگی و پویایی خارجی و ظاهری توسط مجریان ارشد را مد نظر قرارگرفته است. در نهایت، ما نباید به بررسی درک و برداشت تصمیم گیری استراتژیک بدون کنترل منطقی بودن آن بپردازیم. تحقیقات اخیر این دیدگاه را که مدیرانی که تمایل به کاربرد فرآیندهای عقلانی و منطقی دارند وهم چنین به نوعی ابتکار بر اساس درک و برداشت خود نیز دست می زنندرا تایید می کند (ایسنهارت، 1989).

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد